Pytania i odpowiedzi

Czy kurs on-line Mamo Pracuj jest dla mnie?

Mam pracę, ale chcę ją zmienić, czy kurs również jest dla mnie?

Jak najbardziej. Zapraszamy na kurs również osoby, które myślą o zmianie pracy. Mechanizmy poszukiwania nowego zatrudnienia są podobne dla osób, które szukają jej po przerwie lub chcą zmienić swoje zatrudnienie.
 

Nie jestem mamą, czy mogę wziąć udział w kursie?

Oczywiście. Informacje zawarte w kursie są uniwersalne dla wszystkich, nie tylko dla mam, które chcą znaleźć dobrą pracę i łączyć życie zawodowe z prywatnym.
 

Czy kurs jest dla mam, które od wielu lat nie pracują?

Jak najbardziej. Jeśli od kilku lat nie jesteś aktywna zawodowo, to najprawdopodobniej nie wiesz, jak bardzo rynek pracy się zmienia. Kurs da Ci informację, wiedzę i narzędzia związane z poszukiwaniem pracy, budowaniem marki osobistej, tworzeniem dokumentów aplikacyjnych czy przygotowaniem się do rozmowy rekrutacyjnej.
 

Czy po kursie na pewno znajdę pracę?

Kurs wyposaży Cię w narzędzia niezbędne do poszukiwania pracy na nowym rynku pracy. Otrzymasz od nas sprawdzone wskazówki oraz wiedzę. Od Ciebie zależy, w jakim stopniu będziesz korzystać z tej wiedzy oraz nowych umiejętności. W jaki sposób będziesz tworzyć dokumenty aplikacyjne zgodnie z naszymi wskazówkami i przygotowywać się na rozmowy kwalifikacyjne. Mamy, które uczestniczyły w kursie w poprzednich wersjach zaczęły być zapraszane na rozmowy, a część z nich znalazła zatrudnienie. Część z nich natomiast odkłada aktywne poszukiwanie pracy na późniejszy termin.

 

Z czego składa się kurs?

Z czego składa się kurs?

Kurs to lekcje video, pliki audio, materiały do pobrania w PDF, zadania domowe do zrobienia.
Dostęp do materiałów dostajesz na specjalnej platformie on-line.
 
Kurs, który dedykujemy wszystkim mamom poszukującym pracy, składa się z:
 
  • 3 modułów merytorycznych + 1 dodatkowego dotyczącego work-life-balance,

  • 8 nagrań video,

    w których w przyjaznej formie przekazujemy mnóstwo wiedzy,

  • 8 nagrań audio

    jeśli wolisz słuchać lekcji,

  • materiałów PDF, skrótów i podsumowań

    najważniejszych informacji przekazanych w trakcie kursu,

  • 6 zadań do samodzielnego wykonania,

  • wzorów dokumentów aplikacyjnych w języku polskim

  • wzorów dokumentów aplikacyjnych po angielsku

    wraz ze wskazówkami, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej w języku angielskim

  

Zakupy, płatności, faktury

Ile kosztuje kurs?

Kurs kosztuje 49 zł brutto. 
 

Jak kupić kurs?

Wejdź na stronę kursu i kliknij w przycisk “Kup kurs”. Następnie zostaniesz przekierowana do formularza zakupu. Formularz przeprowadzi Cię przez cały dalszy proces zakupu.
 

Jak mogę zapłacić za kurs?

Mamy 3 opcje płatności – szybkie przelewy obsługiwane przez tpay (system podobny do Przelewy24) oraz paypal (przelew i karta kredytowa). Wybierz najwygodniejszą dla siebie opcję.
 

Czy za kurs można zapłacić kartą kredytową?

Tak, wybierz sposób płatności Paypal i zaznacz, że chcesz zapłacić kartą.
 

Czy mogę dostać fakturę za kurs?

Tak, oczywiście. W momencie zakupu kursu jest opcja do zaznaczenia – chcę fakturę – i tam zostaw swoje dane. Faktura dla Ciebie zostanie wygenerowana automatycznie przez system.
 

Chcę zmienić dane do faktury.

Proszę prześlij nam mailowo: [email protected] poprawne dane do faktury, będziemy działać.
 

System nie chce zrealizować transakcji.

Sprawdź, czy uzupełniłaś wszystkie dane wymagane w formularzu i czy uzupełniłaś je poprawnie.
Sprawdź, czy nie zostało przerwane Twoje połączenie z internetem i spróbuj wypełnić formularz ponownie. Jeśli dalej występuje problem, skontaktuj się z nami.
 
 

Logowanie, dostęp do kursu

Kupiłam kurs, ale nie otrzymałam maila potwierdzającego.

Sprawdź czy wiadomość nie wpadła do folderu spam, albo do zakładki oferty (jeśli np. masz konto na gmail). Jeśli nie będzie tam żadnej wiadomości od nas, skontaktuj się z nami: [email protected].
 

Kupiłam kurs, ale nie otrzymałam loginu i hasła.

Sprawdź czy wiadomość nie wpadła do folderu spam, albo do zakładki oferty (jeśli np. masz konto na gmail). Jeśli nie będzie tam żadnej wiadomości od nas, skontaktuj się z nami.
 

Nie działa mi film w kursie./Nie działa link w kursie.

Jeśli film/link nie działa pomimo połączenia internetowego, skontaktuj się z nami. Być może jest to usterka techniczna po naszej stronie i będziemy Ci wdzięczne za informację o niej 🙂
 

Kupiłam kurs, ale nie mogę z niego korzystać

Dostęp do platformy kursowej dostaniesz od momentu zakupu na 3 miesiące. Także masz sporo czasu, aby z niego skorzystać. Trzymamy kciuki!
 

Kolejna lekcja nie chce się załadować.

Jeśli pomimo połączenia internetowego następna lekcja kursu nie chce się załadować, skontaktuj się z nami i opisz co się dzieje (np. może wyświetla się strona błędu itp.).
 

Jak zmienić hasło?

W zakładce Moje Konto można zmienić hasło: https://kurs.mamopracuj.pl/moje-konto/
 

Zapomniałam hasła – jak mogę je odzyskać?

W momencie logowania do panelu wybierz opcję: “Nie pamiętasz hasła?”. System poprosi Cię o wprowadzenie nazwy użytkownika lub Twojego adresu email, który podałaś przy rejestracji i przeprowadzi przez proces utworzenia nowego hasła.

 

Nie mogę zalogować się do kursu. / Nie mam dostępu do kursu.

Sprawdź czy w panelu logowania na pewno wprowadziłaś poprawny adres email (poprawny adres e-mail to ten, którego używałaś przy zakupie kursu) i hasło.
Sprawdź czy nie masz włączonego przycisku Caps Lock na klawiaturze.
Jeśli dalej nie będziesz mogła się zalogować, skontaktuj się z nami.
 

Nie wyświetla mi się strona kursu.

Sprawdź swoje połączenie z internetem i spróbuj odświeżyć stronę (np. wciskając przycisk F5 na klawiaturze).
Sprawdź czy adres url (np. https://kurs.mamopracuj.pl), który wpisałaś jest poprawny.
Jeśli problem się nie rozwiąże, skontaktuj się z nami.
 

Mocno kibicujemy Twoim działaniom!