Polityka prywatności cookies
Polityka prywatności Kursu Mamo Pracuj
Dzień dobry!
Jeżeli tutaj trafiłeś, to niezawodny znak, że cenisz swoją prywatność. Doskonale to rozumiemy, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie ten dokument, w którym znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących w związku z korzystaniem z kursu on-line Mamo Pracuj.
Informacja formalna na początek – administratorem kursu jest Fundacja Mamo Pracuj z siedzibą w Krakowie (30-554) ul. Zamknięta 10 lok 1.5, wpisana do KRS pod nr 0000585984.
W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres [email protected].
Skrócona wersja – najważniejsze informacje
Dbamy o Twoją prywatność, ale również o Twój czas. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie skróconą wersję najważniejszych zasad związanych z ochroną prywatności.
Zakładając konto w naszej platformie kursu on-line, edytując swój profil, składając zamówienia, kontaktując się z nami przekazujesz nam swoje dane osobowe, a my gwarantujemy Ci, że Twoje dane pozostaną poufne, bezpieczne i nie zostaną udostępnione jakimkolwiek podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.
Korzystamy z narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, które zbierają anonimowe informacje na temat Twoich odwiedzin w platformie kursu, takie jak podstrony, które wyświetliłeś, czas, jaki spędziłeś w serwisie czy przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami.
Korzystamy z narzędzi marketingowych, takich jak Facebook Pixel, by kierować do Ciebie reklamy.
W kursie dostępne są materiały embedowane z serwisów zewnętrznych. Korzystanie z tych funkcji wymaga akceptacji plików cookies podmiotów trzecich, takich jak Facebook czy Google.
Wykorzystujemy pliki cookies, byś mógł w sposób komfortowy korzystać z platformy kursu, a treści w kursie dostosowane były do Twoich zainteresowań, potrzeb i oczekiwań.
Jeżeli powyższe informacje nie są dla Ciebie wystarczające, poniżej znajdziesz dalej idące szczegóły.
Dane osobowe
Administratorem Twoich danych osobowych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest Fundacja Mamo Pracuj z siedzibą w Krakowie (30-554) ul. Zamknięta 10 lok 1.5, wpisana do KRS pod nr 0000585984.
Cele, podstawy prawne oraz okres przetwarzania danych osobowych wskazane są odrębnie w stosunku do każdego celu przetwarzania danych (patrz: postanowienia poniżej zawierające szczegółowy opis różnych celów przetwarzania danych).
W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych, przysługują Ci następujące uprawnienia:
– prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
– prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
– prawo do przenoszenia danych,
– prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli uprzednio wyraziłeś taką zgodę,
– prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych.
Powyższe uprawnienia możesz realizować zgodnie z zasadami opisanymi w art. 16 – 21 RODO, kontaktując się z nami pod adresem [email protected].
Możemy odmówić Ci realizacji niektórych uprawnień spośród wskazanych powyżej w sytuacji, w której realizacja danego uprawnienia stałaby w sprzeczności z uzasadnionym celem przetwarzania przez nas danych. Przykładowo, możemy odmówić Ci usunięcia danych osobowych zawartych w złożonym przez Ciebie zamówieniu do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej za pośrednictwem platformy kursu umowy.
Podanie przez Ciebie danych osobowych jest zawsze dobrowolne, ale niezbędne, by założyć konto w platformie, złożyć zamówienie, skontaktować z nami, odstąpić od umowy lub złożyć reklamację.
Gwarantujemy Ci poufność wszelkich przekazanych nam danych osobowych. Zapewniamy podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
Powierzamy przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:
– Zenbox – w celu przechowywania danych na serwerze,
– Freshmail – w celu korzystania z systemu mailingowego,
– inFakt – w celu korzystania z systemu do fakturowania,
– Tpay i paypal – w celu obsługi płatności.
– Market Biuro Sp. Z o.o. – w celu korzystania z usług zewnętrznego biura rachunkowego.
Konto użytkownika.
Kupując kurs on-line Mamo Pracuj, musisz podać swoje podstawowe dane, takie jak adres e-mail, imię i nazwisko oraz telefon.
Swoje dane przypisane do konta w każdej chwili możesz zmodyfikować z wykorzystaniem opcji dostępnych po zalogowaniu się do konta.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w koncie użytkownika na platformie jest wykonanie umowy o dostępie do kursu on-line, którą zawierasz z administratorem na podstawie regulaminu kursu.
Twoje dane osobowe zawarte w koncie użytkownika są przetwarzane przez czas funkcjonowania konta, czyli przez czas trwania umowy o dostępie do kursu on-line, o której mowa powyżej.
W każdej chwili możesz podjąć decyzję o usunięciu konta, co skutkować będzie również usunięciem twoich danych osobowych z bazy. Pamiętaj jednak, że usunięcie konta nie skutkuje usunięciem danych dotyczących złożonych za pośrednictwem platformy zamówień.
Składanie zamówienia.
Składając zamówienie za pośrednictwem platformy kursu, musisz podać swoje dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia, tj. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu. Możesz również podać dodatkowe dane, takie jak informacje o prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli podałeś wcześniej takie dane w swoim koncie użytkownika, to dane te zostaną automatycznie podstawione do formularza zamówienia, przy czym zawsze masz możliwość ich modyfikacji.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w zamówieniu jest wykonanie umowy sprzedaży, którą zawierasz na podstawie regulaminu kursu.
Dane podane w formularzu zamówienia zostaną zapisane w bazie kursu i będą w niej przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej za pośrednictwem platformy kursu umowy sprzedaży. Każde zamówienie odnotowywane jest jako odrębna pozycja w bazie. Oprócz danych osobowych odnotowywane są również szczegóły zamówienia takie jak data złożenia zamówienia, przedmiot i wartość zamówienia, wybrany sposób dostawy i płatności.
Faktury.
Jeżeli w związku ze złożonym zamówieniem, wystawiamy Ci fakturę, to w tym celu przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie niezbędnym do wystawienia faktury. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w tym przypadku jest wypełnienie prawnego obowiązku wystawienia faktury. Ponadto, wszystkie wystawione faktury uwzględniane są w dokumentacji księgowej, w związku z czym Twoje dane w sposób naturalny będą przetwarzane w ramach tej dokumentacji przez okres czasu wymagany przez przepisy prawa.
Zwroty i reklamacje.
Jeżeli odstępujesz od umowy zawartej za pośrednictwem platformy kursu lub składasz reklamację dotyczącą kupionych produktów, to przekazujesz nam dane zawarte w formularzu odstąpienia od umowy lub w formularzu reklamacyjnym, a my te dane przetwarzamy w celu realizacji procedury odstąpienia od umowy lub procedury reklamacyjnej.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest w tym przypadku wypełnienie przez nas prawnych obowiązków związanych z procedurą odstąpienia od umowy lub procedurą reklamacyjną.
Formularze odstąpienia od umowy oraz formularze reklamacyjne są przez nas archiwizowane. Fakt odstąpienia od umowy lub złożenia reklamacji odnotowywany jest również w systemie kursowym.
Newsletter.
Za pośrednictwem platformy możesz zapisać się do newslettera zawierającego informacje o nowościach, promocjach, produktach i usługach związanych z Fundacją Mamo Pracuj.
W celu przesyłania newslettera, przetwarzane są Twoje dane osobowe w zakresie imienia i adresu e-mail.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w przypadku newslettera jest Twoja zgoda wyrażona poprzez zaznaczenie stosownej treści checkboxa przy zapisywaniu się do newslettera. Taką zgodę możesz w każdej chwili wycofać, rezygnując z otrzymywania newslettera.
Dane przetwarzane są przez czas funkcjonowania newslettera, chyba, że zrezygnujesz z otrzymywania newslettera, co spowoduje usunięcie danych z bazy.
Kontakt e-mailowy.
Kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, w sposób naturalny przekazujesz nam swój adres e-mail jako adres nadawcy wiadomości. Ponadto, w treści wiadomości możesz zawrzeć również inne dane osobowe.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w takim przypadku jest Twoja zgoda wynikająca z zainicjowania z nami kontaktu.
Twoje dane osobowe przekazywane nam w ramach kontaktu e-mailowego przetwarzane są wyłącznie w celu obsługi Twojego zapytania. Treść korespondencji może podlegać archiwizacji.
Odzyskiwanie porzuconych koszyków.
Nasz sklep wyposażony jest w mechanizm odzyskiwania porzuconych koszyków. Oznacza to, że jeżeli wypełnisz formularz zamówienia, ale nie sfinalizujesz transakcji, otrzymasz wiadomość e-mail z przypomnieniem o możliwości dokończenia zamówienia. Na potrzeby tej procedury dochodzi do przetwarzania Twoich danych osobowych związanych z niedokończonym zamówieniem.
Pliki cookies i inne technologie śledzące
Nasza platforma kursu on-line, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies, by zapewnić Ci najlepsze doświadczenia związane z korzystaniem z kursu.
Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez mój system teleinformatyczny.
Cookies pozwalają nam:
– zapewnić prawidłowe funkcjonowanie kursu jakiego oczekujesz,
– pamiętać Twoje zalogowanie do konta użytkownika przy każdej wizycie w kursie,
– pamiętać Twoje ustawienia podczas i pomiędzy wizytami w kursie,
– poprawić szybkość i bezpieczeństwo korzystania z kursu,
– umożliwiać Ci odtwarzanie treści pochodzących z serwisów zewnętrznych,
– ulepszać funkcje dostępne dla Ciebie w kursie,
– korzystać z narzędzi marketingowych,
– kierować do Ciebie spersonalizowane wiadomości i reklamy.
Więcej szczegółów znajdziesz poniżej.
Zgoda na cookies. Podczas pierwszej wizyty w serwisie wyświetlana jest Ci informacja na temat stosowania plików cookies. Zaakceptowanie i zamknięcie tej informacji oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies zgodnie z postanowieniami niniejszej polityki prywatności. Zgodę zawsze możesz wycofać, usuwając pliki cookies oraz zmieniając ustawienia plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj jednak, że wyłączenie plików cookies może powodować trudności w korzystaniu z serwisu, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies.
Cookies własne. Pliki cookies można podzielić na własne oraz pochodzące od podmiotów trzecich. Jeżeli chodzi o cookies własne, wykorzystujemy je w celu prawidłowego działania platformy kursu, a w szczególności w następujących celach:
– prawidłowe działanie koszyka i procesu zamówienia,
– określenie, czy jesteś zalogowany, czy nie,
– pamiętanie twojego zalogowania,
– odnotowanie faktu akceptacji regulaminu i wyrażenia zgody marketingowej.
Cookies podmiotów trzecich. Nasz kurs, podobnie jak większość współczesnych stron internetowych, wykorzystuje funkcje udostępniane przez serwisy zewnętrzne, takie jak Facebook czy YouTube.
Odtwarzanie widocznych w serwisie embedowanych z YouTube filmów wideo łączy się z akceptacją plików cookies YouTube.
Cookies podmiotów trzecich wykorzystywane są również w ramach remarketingu oraz w ramach działań statystycznych, o których mowa poniżej.
Cookies wykorzystywane w celach statystycznych. Wykorzystujemy cookies do śledzenia statystyk kursu, takich jak liczba osób odwiedzających platformę kursu, rodzaj systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej wykorzystywanej do przeglądania platformy kursu, czas spędzony w platformie kursu, odwiedzone podstrony kursu etc. Korzystamy w tym zakresie z Google Analytics. Zbierane w tym zakresie informacje są całkowicie anonimowe i nie pozwalają na Twoją identyfikację.
Marketing. Wykorzystujemy cookies w celu prowadzenia działań remarketingowych polegających na prezentowaniu Ci reklam zachęcających do powrotu do serwisu lub skorzystania z promocji, zniżek etc. Wykorzystujemy również Pixel Facebooka, by móc kierować do Ciebie reklamy w serwisie Facebook.
Dodatkowe narzędzia śledzące. Silnik platformy kursu wyposażony jest we wtyczkę pozwalającą na obserwację Ciebie jako użytkownika odwiedzającego kurs oraz zapisywanie historii ostatnio odwiedzanych przedmiotów.
Logi serwera
Korzystanie z platformy kursu wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywany jest kurs. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera.
Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze serwisu i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej identyfikacji.
Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania serwisem a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.